jag kan aldrig ge mig

hehe jaha ikväll va de dax att göra någonting nytt med mitt hår (igen)
jag små saknade tiden då ja hade permanentat så nu blev de de en gång till.
hehe ja ringde mormor och frågade om hon ville göra de på mig för de är så sjukt mkt värdare att göra de hemma än hos frissan , hemma betalar man typ 60:- för att få ett lockigt hår men hos frissan betalar man kring 1500:- .
håret var så mkt ljusare av väteperoxiden också , men de är ingen minus nu när de är sommar , illa blir de när utväxten kommer (men ja tror inte de blir så hemst stor skillnad). nu ska ja sova snart och hoppas på något kul imrn pusshey


  
HAHA! sexig med turbanen på skalllen och utan smink men men...


blir väl att lägga ut bilder senare när jag haft det ett tag och de har formats som ja vill ha de.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0