kan man sakna någon mer?

Gud vad jag saknar tove! hon har varit borta alldeles för länge nu. först far hon till sthlm sen efter de far hon på en gång till turkiet, vad är de för stil?
Efter sommaren flyttar hon till sthlm för att gå frisör (avundsjuk) och bo hos sin pappa. hur ska de gå? om hon har varit borta alldeles för länge nu? nej nej hon kommer att få komma till umeå varje helg annars vet ja inte hur det här ska gå.

Det har varit vi två enda sen i &års. då va de du jag & eve.t. vi gjorde allt tillsammans och hur kul hade vi inte?, de går inte att beskriva. tyvärr ändras saker och ting , vänner försvinner och ibland önskar jag att allt va som förr när vi va små (ganska ofta). att jag bara kunde ring och säga: nu träffas vi allihopa. och sen bara umgås. det går inte att göra längre.
det gick enda till mitten på 7an sen blev allt fuckat och så va vi inte längre tre st som träffades och umgås.
men massa andra vänner finns ju så klart men de är härligt att ha kvar dom där riktigt gamla.

              jag & tove i 4 an (typ)
ne ja ska försöka komma på andra tankar nu innan anja kommer , vi ska se film. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0