Nära nu.

Oj vad ja har känt mig sliten hela dagen. lång dag igår jag och anton gjorde kladdkaka till anja som fyller åt idag men vi tog de en dag i förväg ( förmodligen för att vi inte orkar ta oss hela vägen upp till tomtebo ).
Efter tolv fick jag och anja inte va kvar hos anton vilkat ja kan förstå, så vi får ner till stan och träffade viktor , nils & simon en liten stund. jag kom hem pratade i telefon och ja fick aldrig lägga på så de blev väldigt sent.
Idag vaknade ja ett , tog mig till tove som försökte hjälpa mig med bloggen ( gick inte allt för bra ;P )

imrn blir de att städa ur skåpet och sen tror ja att de ska vara nå uppträdanden och sånt i aulan sen blir de att fara hem och fortsätta på bloggen ( ja kännde att ja måste få till den så de blir någolunda bra )

jag har föresten också kommit på vilken film som är den bästa jag sett någonsin : Step Up . den är så sjukt bra man vill bara röra på sig så fort man ser den.
nu ska ja ta en tidig kväll så ja klarar morgondagen  bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0