trevlig morgon med sol

tidigt morgon blev de idag. ja gick isäng vid två så med tanke på de så tycker ja att tio är tidigt.
igår bakade ja ju sjukt mkt. hahah så man gå bageri så är de lika bra att börja i förväg hahaha (illa)
ja gjorde någon sjukt äcklig glasyr som skulle ligga på kladdkakan med den skrapade vi bort annars hade de varit som tortyr att äta den.
Anja kom förbi och jag ville inte bara sitta inne hos mig så vi ringde lisa och vi va med hon, frida, finn m.m.
de va inte så mkt drag i det hela och så va de ju fotboll på tv som ja va sjukt taggad på att se.

lisa ,finn ,anja & åke

jag skickade sms till Petter och frågade vart han va och om vi kunde komma och se fotbollen med han. han var hon jonte men de gick bra att vi kom dit så då satt vi där och såg fotbollen, som slutade sjukt bra med att spanien vann med 3-0 yeah!!  
sen va ja hemma vid typ kvart över två och ja orkade verkligen inte skriva om kvällen då.
nu ska ja gå och sminka mig och sen mysa med syrran. pusshej



 anja & petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0