upp till bevis

Ett sent inlägg blir de idag. Anja sov över hos mig och vi vaknade vid halv 12. vi tog oss en liten promenad innan vi åt frukorst och sminkade oss , sen fanns ingen tid kvar. vi skulle på fotboll , msk  mot ehm nått ja inte kom ihåg.
nu har vädret också börjat bli bra och de känns som att de bara är jag och anja som är helt inne i att sola och bli bruna m.m.
hehe om de inte är någon som förljer med på bettnäs på tisdag är den saken klar.
jag har börjat inse att ja är sjukt duktig på att klaga vare sig de är varmt eller om de är kallt m.m
pappa har varit och köpt vindruvor yes!!!  nu inser ja att de va länge sen ja åt pistagenötter och yoghurt ananas  hahah nu måste ja ha de till ikväll. Det är ju FOTBOLL , ja fattar inte att ja har börjat gilla fotboll så mkt men de har bara blivit mer och mer, men de är fortfarande roligare att se någon som man känner spela än om man ser de på tv.
jag har ingen stans att se fotbollen. ja vill inte sitta hemma och se den utan vara hos någon, men ja känner inte så många som är intresserade av de så de är ett problem.
Nu ska ja gå och ta mig lite vindruvor och sen fundera om ja ska cykla ner till mamma eller stanna här, vi ser väl.
cya puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0