lov lov lov.

Igår va de skolavslutning och de va tråkigt ( tro de eller ej ). helt värdelöst väder va det också.
 min morfar kom från stugan bara för att vara på skolavslutningen de tycker ja va sjukt gulligt!
jag for och åt go´mat och ja fick pengar och ett halsband ,ja blev gansaka förvånad för ja trodde då inte ja skulle få någonting alls.
anja och gustav gnällde om att ja skulle skynda mig till stan och när ja va där så hade dom redan hunnit fara hem ( kul?)
men de slutade med att vi hamnade hos mig iaf och de vart ganska lamt men de funkade ändå.
idag är de SOL men de är inte nå varmt så ja tror ja ska ta en slapp dag och hoppas på att ikvällen blir trevlig.
ja hade som bestämt mig att ja skulle skriva minst 3ggr per dag men de är hel konstigt när ja ska försöka göra saker ,datorn har blivit helt sen och allting laggar typ all the time men ja gör ny försök. puss





klänningen blev inte så "för mkt" som ja hade trott , de blev bra.
ja kommer faktist sakna klassen även om ja
har tyckt illa om de i alla år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0