beroende

shit! ja ska inte sitta uppe nu men ja va bara tvungen att skriva av mig lite.jag for ner till mamma idag efter att ja hade solat så mkt att ja brände läpparna. Mamma har fåt nått i ryggen så jag och Esther hade ganska kul ett tag. Jag tog mig en varm dusch och ja förstår inte folk som inte gillar att duscha? det är ju typ ett av de skönaste grejerna man kan göra. Bara stå där och bli varm.

Anja kom förbi mig, he.he de är inte så ovanligt ja tror de knappt har gått en dag utan att vi har varit med varan. men de gör absolut ingenting för ja blir aldrig less på kvinnan!
iaf så försökte vi få ihop folk som ville fara på picknick med oss ,men nej nej de är ju självklart ingen som vill/har tid.
jag tackar gustav och finn (fast gustav va lite på dåligt humör) för att dom faktist ville grilla med oss och sen att dom fick med sig alle och gilma.
varför tror alla att grilla de gör man när man inte har någonting annat att göra, att de är liksom de sista man gör om man inte kommer på något roligare.

Vi hade faktist jätte trevligt och satt där och grillade godis sockerbitar ända tills finn och alexander gick och fixade ihop lite kött som gick att grilla. grillning är de egentligen inte för än man verkligen grillar nått. är de bara en eld så är de inte samma sak. jätte trevligt iaf och ja blir som ett lite barn när ja är vid elden.

asså ja kan inte beskriva med ord hur mkt ja längtar tills DANSEN startar igen. de är de absolut bästa som finns. när man sitter hemma och ser på Step Up eller någon annan dansfilm så tror de sig i hela kroppen.
jag skulle vilja gå , jazz,dancehall,hiphop, house ,locking och lyrisk, men ja tror ja ska ta de lite lugnt nu och se hur mkt de blir i gymnasiet först. nu ska ja sova  de blir upp tidigt imrn mot bettnäs pusshej
 


             jag&anja. lejon i trollkaren från oz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0