finns de något rätt eller fel?

så idag har ja varit på stan då och kollat på kläder.  ja såg faktist mkt som va snyggt som ja absolut inte hade tyckt va snygg för bara några månader sen. undra egentligen om man själv tycker de är snygg eller om man har sett det så mkt i tidningar och sånt så man har blivit va att se de och lärt sig att de är snygg och inte följt va man tycker själv?
ja tror om ja ska vara ärlig att de är många som egentligen skulle klä sig i någonting annat än vad de är dom har på sig. alltså köper bara kläder för att de är  "inne" .

ja.ja jag har iaf lyckats slarva bort min börs men ja förstår inte hur de kan ha gått till för ja såg den senast i väska men men. jag ha de pengar hemma så ja skulle klara mig på stan men så glömde ja ju självklart dom hemma . som tur va hade ja pressentkort på gina så ja kunde investera nya grejer ändå.
byxerna jag ville ba ( som ja visade i ett tidigare inlägg ) hittade ja inte vilket kankse va tur för jahade ju ändå inga pengar. men ja lyckades hitta ett på på gina. REA och pressentkort ingenting kan gå fel.
så ja köpte som och en body så de känns bra. ja vill få tag på en rosett också , ja vet inte ritkigt vart ja ska leta men jag får gå på glitter där borde dom ju ändå ha.




en randig body och mörkblåa jeans


jag kan verkligen aldrig sluta tortera mitt hår och ja hatar verkligen när de inte är någon volym i de. det va väl kankse lite därför ja permanentade , eller nja ja ville ju ha lockar men ja.ja
jag  har sett mkt att folk använder typ någon "volymtång" men de känns som att de inte ska funka utan att det bara blir krusigt i hårbotten och bara ser konstigt ut så ja har inte våga pröva de än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0