i´ll be back before you know it

Godmorgon homies! Om fem minuter ska jag gå till bussen och jag tycker att det känns riktigt jobbigt att behöva ha idrott första timmen.
Ett + är att vi i Lp1a är sjukt duktiga på lagarbete så det blir nog kul med basket. Sen funderar jag på att gå med i skol-if för då kan jag gå ner till gymet ungefär när jag vill, det kostar 50:- och det känns faktist ganska värt om man kollar skillnaden på preserna med ett vanligt gym.

Dagonskolan är lediga idag och imorgon men det gör mig faktist ingenting  för östra har redan varit lediga så jag förstår inte riktigt dom som tycker att det är så orättvist.
nu måste jag springa och ta på mig strumor.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0