Imrn får jag tillbaka min dator!!

hej guys, nu sitter jag vid pappas dator och då är det lite lättare att skriva.
Nu har då sett allt på tv som jag ska ha setts ikväll, One tree hill , gossip girl ( fy för hon serinas gamla kompis, nu ska hon förstöra i serinas och dan's förhållande också huvvaa!) sen andra avenyn och en snutt av parlamentet.

Nu sitter jag och pratar med  A & P vilken faktist är trevligt. eller det är väl kanske inte konstigt men he-he.
Sen har jag fått tillbaka min takida tid igen så nu är de det bästa igen och jag kommar typ varje dag om dom lagt ut nått turné datum men icket.

men så snäll jag nu är så delar jag ju med mig med min musik så.

TAKiDA - Burning Inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0