jag tackar min mamma för hennes fina inlägg under utvecklingssamtalet

goddagens! idag har jag varit ledig eftersom östra har haft utveckligssamtal hela dagen, niice.
jag ställde väckarklockan på 08. 45 eftersom min tid var halv 11 sen ska ja ju passa busstiderna också. hehe ne men självklart vaknar jag 08.15 av att det är som nån jävla sandstrand i munnen, huvva men ja klarade iaf av att somna om ett tag.  
Jag vandrade på till bussen och där fick jag väntar längre än förväntat.
 





HAhah under mötet så va ju min rara mamma tvungen att berätta för min lärare att ja skriver här på bloggen under lektionstid eftersom hon ibland kollar vad det är jag skriver för något. tack för med kära mor! (not)

Här på eftermiddan färgade jag håret på eve också och jag tycker att hon blev fin i färgen, den är som lite lila röd (alltså mörk) mkt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0