nu är det förmodligen nära

Godmorgon, eller godmorgon det är ju typ eftermiddag nu men jag vaknade nu så då kan ja få säga att det är morgon.
Igår va det bara hemma kväll som va på programmet och det va faktist riktigt skönt att ta det lugnt änven fast jag inte somnade för än halv tre.

Sen har jag börjat fundera mycket på att sätta in hårförlängning igen men den här gången inte med vax. Mitt hår vill typ aldrig bli längre och jag börjar bli lite  smått irriterad på det, men sen är det som så dyrt med förlängning också men.. Vad är det man ska ha?  ja har då ingen aning för det finns ju som så mkt olika.



Nu ska ja försöka vakna och sen far ner till mamma.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0