i'm having trouble sleeping, I'm thinking of what you said

Heej, Galet  bra prison break va! Och sarah är tillbaka också fan vilken lycka.
På ett sätt börjar jag bli lite less på programmet för det finns aldrig något slut och det känns som det kommer hända typ samma saker hela hela tiden och serien aldrig kommer att sluta gå.

Imorgon ska jag inte till skolan. Klockan 10.30 har vi studiebesök på först nya konditoriet (NK) och sen ska vi till ica gormet. korta dagar, me like!!  Sen ska jag på allvar ta tag i min svenska inlämning och jag tror jag ska be min mor om hjälp med det.
Det känns en aning jobbigt faktist men det måste ju göras. det är en bokrecension av "pojken som kallades det" och om ni inte har läst den så tycker jag lätt att den ska läsas. den är riktigt obehaglig men sann.




godnatt på er.
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; ja de är ju inte rikigt så mycket snö nu :) jag ska börja läsa den där boken nu och sedan också göra en bokrecension av den:)

2008-10-27 @ 17:32:37
URL: http://fridaemeliesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0