varför inte bara ge mig lite pengar`?

heej, idag va det body pump på idrotten och ja kan ju säga att det nog kommer kännas i kroppen imrn.
Hallå. jag har inte haft någon bra utsikt på nästan hela veckan!! eve du fattar ;) .
Efter skolan blev det att gå på stan med lisa och eve. Jag har nu börjat inse att jag har någonting för skor och jag hittade massor med fina som ja  ville köpa med spreciellt ett par



Hur snygga är dom inte??! Men ja kände att ja varken har pengar till att köpa dom och sen är det fel årstid.
Gud vad jag vill vara rik. eller vem vill inte men ja är i stort behov just nu känns det som.
pusss

Kommentarer
Postat av: evish

typ de snyggaste skor som finns ju :O

me want to!

2008-10-23 @ 22:58:05
Postat av: Amy

sjukt snygga skor!

2008-10-29 @ 23:23:14
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0