Vilken stressig tisdag du!

Tjaa. idag tisdag men vi har varit på studiebesök på ica maxi så inga bilder blir det idag.
Studiebesöket idag då, ja det gick riktigt snabbt så vi va då på bussen som kom 10 så mindre än en timme tog det.
Sen tog jag en hel del massa bussar för att sen va hemma och få höra trevliga saker av folk, niice.

Jag och eve träffades på stan vid tolv och sen lunkade vi iväg till dragonskolan för att hälsa på paula, anton, anja m.m.
Vi gick till idrotten där paula och anton och dom va heheh fan vad alla är motiverade och taggar varandra.
Jag har nu varit hemma ett tag och sen när ja lägger mig i badet så tas den där trevliga saken tillbaks så så kul va ju det, men ja orkar inte bry mig så hårt om ja ska va ärlig.
NU TILL ANDRA AVENYN
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0