blondin/brunett... blondin/brunett ?

I helgen färgade jag håret btw! 
Paula påminde mig om att jag hade mörkare utväxt nu när det börjar bli vinter och då fick jag ett ryck.
Jag fick panik efter åt och jag tycker fortfarande det ser ut som brun/grönt/grått lite sådär råtta men det kanske bara är jag, hoppas på att det blir lite ljusare om ett tag gör ja iaf.
Så från mega blond till brunett. ja vi ser väl om jag gör om det om ett tag eller inte.

         

Jag va slutade tidigt idag så jag och eve för ner på stan och träffade alexandra. Jag behöver verkligen klippa mig så nu blev det en bokad tid på torsdag. niiice!percent) 
Jag såg en jätte fin klänning på lindex men den va för stor. men ingen fara för jag hittade en i samma stuk på indiska som va hundralappen billigare också, tyvärr hade ja inte med mig några pengar så det blir att köpa den när jag kan komma ihåg att ta med mig väskan när jag ska någon stans.
klänningen är btw svart med ett blixtlås längst hela- skiita nice!

nu ska jag faktist ta och skicka in ett engelska arbete så. byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0