den absolut bästa dagen - tisdag

      

Japp, idag är det tisdag och det har betytt bakdag på skolan. Vi har bakat limpor och småkakor.
Kakorna va faktist inte så goda som jag trodde att dom skulle bli och limpan vart godare än jag trodde.
Jag funderar på att lägga ut bilder på veckans bakning varje tisdag det skulle vara lite roligt liksom ist för som alla andra ha typ veckan favorit låt och sånt så har jag veckans bak. he-he

På schemat står det att dagen slutar klockan 15.00 men än så länge har vi aldrig gått så längt. Idag t.ex. slutade vi vid 13 så tisdagar är verkligen den bästa dagen på veckan för då har jag ju dans också.
Vet inte om jag nämnde det förra veckan men jag ramlade ju i en snurr så jag va lite smått nervös att det skulle hända samam sak igen. Men icket jag klarade mig och det gick faktist väldligt bra om man inte tänker på det onda jag helt plötsligt har fått i benet. Det kom efter middag och det är fortfarande kvar och jag har inte den blekaste aning om vad jag kan ha gjort . skumt

jag ska iaf ställa mig i duschen nu så. cya pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0