en förkortad dag helt enkelt.

Idag har varit en slöar dag. Hade två lektioner så jag slutade kvart i 11. Ringde mamma eftersom vi skulle träna när hon slutade jobbet, men det tog för lång tid så jag for hem och kollade på en massa program. Oprah va som vanligt på tv och då hade dom placerat ut dolda kameror lite här och där för att se hur folk reagerade när det händer någonting man inte är van vid. Två svarta människor (man och kvinna, båda skådespelare) stog och bråkade och mannen slogoch knuffade kvinnan men det va ingen som försökte stoppa det. Några kom fram och sa åt dom att gå någon annan stans och inte stå och bråka i parken, till sist kom det en tant som inte tillät mannen att slå henne. Sjukt eller hur? att det inte är någon som vågar göra någonting.

Sen när mamma kom hem tog vi oss en promenad upp till pappa där jag stannade medans mamma vände och gick tillbaka. Nu sitter jag här och det har jag gjort i flera timmar och bara latat mig, kollat lite på vad som kommer hända i OTH så nu är jag inte lika orolig längre.
Imrn Livsmedel och då blir det att baka mina vänner.



  Sov gott babe! / eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0