hår gör en hel person, en dålig hår dag.. en dålig dag?

Jag har kommit på en sak. Genom tiden har jag haft en del olika hår om man nu kan säga så. he-he .
När jag va lite hade ja jätte ljust hår och sen har jag bara färgat och färgat och trixat. men nu har jag kommit fram till att jag alltid ska vara blond och ingenting annat så nu vill ja få tillbaka det ljusa håret så det blir nog att fara till frissan och fixa till det.

 

Jag har haft lugg tror jag minst 2 ggr och har alltid ängrat mig efteråt eftersom jag lätt får sån dålig hy av det.



Just nu ser det ut såhär. visst det funkar men njaa det är inte jag.



Som ni kanske ser så är det blond jag ska vara och jag hoppas också på att håret kan bli längre någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0