nu tror jag att minnet håller på att försvinna totalt

attans säger jag bara!!! jag glömde att fota det vi har bakat idag så super bra eve hurraa.percent) 
Ja.ja vi bakade iallfall som sagt kanelbullar och smörgås tårtbottnar.
Jag kan också glatt berätta att jag, mamma och mormor äntligen är klara med tavlan vi har hållit på med och det känns väldigt skönt för det har tagit en sån sjukt lång tid med allt klippande och klistrande.



snart ska jag fara på dansen och jag ska bara titta på men nästa vecka hoppas jag på att ha fått nån dunder medicin så att jag kan dansa som aldrig förr. jaja
peace babes

Kommentarer
Postat av: E here too

Vilken söt tavla din rumpa!



meeeeeen thanks babe, hah ja! jag hoppas iallafall det, jag kanske kommer att se ut som ett lik (O_o) you never know :)

2008-09-30 @ 23:10:58
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0