sjukt jobbigt om man aldrig får ha en sliten dag

tjabbaa guys. idag ahr jag haft en riktigt söndags-dag. osminkad och mjukiskläder.
jag klev upp och tog en promenad med mamma till stallet. självklart skulle jag ju få skavsår efter halva vägen så det va bara att byta skor med mamma. Efter staller hämtade mormor mig och sen fikade vi en massa hos henne.
Jag somnade och vaknade inte för än två timmar senare av att mormor och mamma kollade på en massa mönster på kläder så nu ska mamma göra en jumpsuit åt mig. :D 

imrn börjar skolan och det känns bara jobbigt, fast då ser jag ju fram emot tisdagar då så.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ha lockigt hår för en gångs skull. bye <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0