varför blir ingenting som jag tänkt mig?

hej, seg dag idag och jag blir bara less på först min visst visst underbara systemkamera för jag råkar ställa in så att bilderna blev i ett annat format när ja fotade så nu är det helt fel. sen när ja ska försöka he över bilder från mobilen så är vissa bilder försvunna, jag fattar ingenting. Jag hade tänkt visa vad ja köpte när jag va i skellefteå men det får bli en sliten bild på det ist.



byxorna köpte jag på cubus och tröjan från carlings och det va faktist samma pris på båda plaggen. Jag har köpt en super läcker klänning också men som ja sa tidigare så är det ju nå fel..

Kommentarer
Postat av: t

fräsigt duuuu

2008-09-23 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0