årets första grillning är avklarad

Godmorgon. Igår kväll blev det grillfest på gamlia. Det funkade väl sådär, det finns bättre grillfester men de funkade. Vid halv 11 gick jag och eve till tove som just hade komit med flyget från sthlm. yiiipiii!
Igår efter skolan vad det jätte jätte soligt så ja bestämde mig för att fara ut och springa. typ när ja hade komit halv vägs eller inte ens det så var det bara snö snö... så det gick inte så bra för mig med springningen men skönt var det iaf. Sen så pajade min dator igår typ ( onvanligt? ) så jag ides inte ta hem den så jag kommer inte kunna lägga in några bilder från kameran ( det blir gamla ist ) eller så vilket bara känns jätte drygt just nu men what to do, datateknikerna va inte på skolan igår heller så dom kunde inte fixa till datorn på en gång så det blir bara att vänta hela helgen.
Nu ska jag gå och äta frukost och sen lunka ner på stan för att träffa anjalainen och sola och just monki har öppnat här i umeå nu så jag måste nästan gå förbi där, men inge shopping blir de för jag han nämligen bara 1 stackars krona på mitt konto så. Nu nu ska ja skicka sms till lisa och fråga om hon vill vara med mig imrn kväll. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0