haha märks det vilket humör ja är på eller?

tjao. igår tog jag tag i skolan ( för en gångs skull ) och pluggade. Jag tror att jag kanske ska ge det en chans fram över för det gick faktiskt riktigt bra. Det är sen värdelöst väder och sen är min bror så dryg så det finns inte och han orkar aldrig hjälpa till med någonting hemma. Han sitter bara och degar som ett soffpotatis. gud vad jag är irriterad.
Men men. jag gillar iaf att folk tipsar mig om massa musik för vissa dagar vill man ha den där mysiga musiken, medans andra dagar vill man ha nått mer rock. Beror mest på vilket humör man är på. så nu blir denna.
Sen har typ vintern kommit tillbaka också. ne nu ska ja sluta klaga byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0