hHaha ibland blir det som de blir helt enkelt

hey guys. innan vi for frågade jag pappa om det fanns trådlöst internet i stugan och han sa nej så jag sket i att ta med mig datorn. Sen åker vi typ bil 35mil eller nått sånt och när vi kommer fram säger mamma: eve.. det finns trådlöst..
Självklart ska det finnas det bara för att jag inte tog med mig min. Tack och lov hade pappa tagit med sin för att adam ska kunna se filmer. Nägonting sämre är att han har en för gammal version av internet så det går inte att logga in på apberget och gustav och tove kommer vinna över mig stort på bananjakten, attans.

Igår blev kvällen som den blev - bra till en början, värdelöst till slutet men det verkar som att jag alltid lyckas med det.
Just nu vill jag faktiskt bara gå och sova med njaa det kan ja inte göra heller klockan är bara kring 19 och de känns lite tidigt. Sen ska typ mamma straffa mig och försöka hålla mig uppe så länge som hon bara kan. Imorgon ska jag åka jätte jätte mkt snowboard, hoppas bara det blir bra väder ( inte för att det kommer hindra mig men ) nu ska jag fixa tetris så jag kan underhålla mig själv. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0