ideerna är slut

Tjaa, jag känner mig inte alls på humör för att blogga nånstans alls. Antar att det mest beror på att jag inte har någonting vettigt att skriva om nu för tiden. visst ja kan skriva att det är fint väder men hur kul är det att skriva om någonting som man annars bara kan få reda på genom att kolla ut genom fönstret?.
Idag drog jag iaf med mig min lilla broder för att sola ett tag. Det känns riktigt bra för nu efter att ja solat tre ggr så ser man faktiskt bra med resultat. Ikväll har anja varit här och vi har kollar på tv, jätte trevligt. Nu fick jag sms av min bror som undrar om jag vill kolla på en film när han kommer hem och klart vill jag det . Jag är mer sugen på att se Andra Avenyn så jag ska övertala honom till att se det iaf för en film, jag har typ ändå redan sett alla ja har 3 ggr om. men men. fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0