If he wanna rock he rocks, If he wanna roll he rolls

godmorgon. riktigt dålig med uppdatering men ja har haft andra saker att göra. I förrgår va det fest med eve. Det började hemma hos J och slutade på ersboda och sen hem. Igår va det tänkt att jag skulle fara och sola men vi vaknade så sent så det fanns ingen tid till att hinna göra det. Typ vid tre tog jag bussen mer till mamma för att duscha och sen fara iväg till gammelmormor för att äta middag. Jätte bra.
Sen kom ja hem vid 18. och då började tv kvällen, den började med one tree hill och slutade med en callgirls dagbok.
Nu ska jag snart fara upp till pappa för att städa innan han kommer hem och sen ska jag fara ner på haga igen för att träffa och färga håret på pau. Solen lyser så nu måste jag gå ut. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0