vi ska bli bruna pepparkakor

Godmorgon. Just nu sitter jag och paula och kolla hundtricket och tuggar i oss godis för fulla muggar.
Igår var jag hemma och tog hand om esther ett tag mellan 12 och 15 . Sen kom eve och kikade förbi och sen pau. Vi for upp till pappa och solade oss.Riktigt skönt och nu har man mer färg också fast jag brände mig lite men det är borta nu, nått vi inte ska prata om är fräknarna som tränger sig fram i mitt ansikte och jag vill inte alls ha det men what to do?


Efter gick vi till godis huset och sen hem till mig. Vi gick och mötte natta och sen satt vi och kollade på adam och eva. Idag ska jag och paula fra ner på haga och baka och sen ikväll blir det tove och anja. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0