090828

Godmorgon. vaknade nu, men det gör ju ingenting för jag är ju ledig he.he.
Eller ja jag är ju tvungen att fara till skolan ändå eftersom jag är så slarvig men men. Sen igår var jag aldrig på nån promenad för mamma skulle ha med mig på obs och  jula sen hjälpa henne att putsa fönstrena. Jag höll ärligt på att bryta sönder fönstren för jag blev så irriterad att jag inte fick upp dom. Hur mycke jag än skruvade och slet så gick det inte,ursch! Fast hade jag haft lite bättre tålamod hade det nog gått bra tillslut men nu har jag inte de och jag blir förbannan på en gång typ. aja nu plingade micron så gröten är klart.
Frågan är bara om jag ska fara ner på stan och köpa en ögonskugga? jag vill ha en fin och gul från make up store. aja hejdå

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0