Bring danger to me

hej hej,. lite sen uppdatering men ja har haft andra saker för mig.
handlat med mamma, farit och grattat hennes kusin, varit hos mormor och somnat på spikmattan, farit till mammas kompis och ätit mat och sen varit med anja.

Vi åt iaf surströmming i stöcke och det var typ godare än vanligt . Mmm
Hade utsläppt hår idag också för första gången på flera månader typ. Det sliter så sjukt mycket på håret så jag ska försöka låta det vara ett tag tror ja.
Idag blev det en väldigt enkel sminkning när jag kände att jag bara skulle ränna runt på en massa saker. inga speciella kläder för den delen heller.



Nu ska jag och min bror kolla på en film. pussN

just nu: Sugerplum Fairy - Bring Danger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0