det är så enkelt, nu vill jag ha dig

Godmorgon. Det är fredag och jag kan frotfarande inte riktigt fatta att jag är ledig alla fredagar, en extra helgdag gör ju hur mycket som hellst egentligen.
Som sagt fyller ju pappa år imorgon så om ett tag ska jag trycka i mig lite mat och sen ringa lisa för att gå på stan. Mamma ville att jag skulle göra någon nytta här hemma nu när jag va ledig. typ som att städa eller börja packa inför flytten och egentligen har hon väl rätt, jag borde börja packa för vi flyttar 1 september och ingenting alls är nerpackat och då menar jag  verkligen ingenting, det är illa.
Jag pratade med pappa iallafall igår kväll och frågade vad han ville ha för nått men ne självklart visste han inte de så jag får väl vara lite påhittig antar jag. aja nu ska jag äta, jag tror det blir soppa. hejd

Eller juste. Idag är jag grön. kände att de va lite somrigt nu för det känns så deprimerande att sommaren börjar gå mot sitt slut och jag vill inte riktigt släppa det än..


just nu: Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0