det finns inte mycket som är svårare

 

Just nu har jag den här sminkningen. jag hade en helt annan i skolan idag men den blev jag less på så jag gjorde en ny helt enkelt.
Jag är uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Anja frågade just om jag ville gå en promenad med det har jag då ingen ork till, jag känner mig bara hängig och sen så jag tror det är bra att jag är ledig imorgon.
Sen fyller pappa år på lördag och jag har inte den blekaste vad jag ska ge honom. Hatar sånt för jag vet aldrig vad jag ska köpa. Visst säger ju: men köp någonting som du själv skulle vilja ha. men det kan ja ju inte göra när det gäller pappa.Om det hade varit nån kompis eller så hade de ju kanske gått men inte nu icke icke så jag börjar bli lite stressad faktiskt.

I helgen har jag för mig att pappa sa också att vi ska käka kräftor och det är någonting jag aldrig i mitt liv skulle säga nej till, inte ens om dom va förgiftade typ för det är så sjukligt gött! Åh nu vart jag sugen på nått gott också, fram med godis!

just nu:Marilyn Manson - I don´t like the drugs ( but the drugs like me )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0