Do ya wanna get rocked?

hej hej !!. idag tog jag mig tiden till att sminka mig och måla naglarna.


Moa kom förbi för ett tag sen. Vi kollade igenom vilka danser vi ska gå. Det kommer att bli jazz, lyrisk och dancehall. Sen funderar jag på att gå en till jazz som det är högre svårighetsgrad på, men jag vill inte gå själv så jag hoppas att anja vill gå med mig annars får vi väl se hur jag gör.

Den här dagen kommer att gå ut på att packa och bara packa. Just nu håller jag på att tvätta förfullt och sen ska jag väl börja tänka på vad jag måste ha med mig.
Om ungefär en timme kommer mormor och hämtar mig från de ena till de andra. Jag vart så himla sugen på att äta sushi ( även fast jag åt de igår ) så vi ska göra lite sånt gott. Mmm!

just nu: Def Leppard - Let's Get Rocked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0