Do you know what's worth fighting for

Nu är jag hemma från stan. Blää vilket sjukt väder jag blir så less. det blåser ju så man tror att 20 helikoptrar landrar samtidigt typ, inte kul alls. Jag hittade iallfall present till pappa, det är väl kanske inte något som man önskar sig men vadå han sa inte vad han ville ha så jag köpte nått som jag tror att han behöver i hemmet.
Ikväll tror jag bara att jag ska ta det lugnt, vet inte varför men jag är så himelens trött tillexempel som igår när jag gick isäng typ 22.20 då är det illa. Men jag skyller helt enkelt på att skolan har börjat he-he.

Det är så mycke saker jag vill göra men allt ska ju kosta så hemskt mycke pengar så det är inte alltid så lätt. Jag vill göra hårförlängning (vilket jag kommer göra så snart som möjligt), jag vill fara till borås sinnessjuk mkt (vilket jag ska göra när ja har tid/får) Sen vill jag ha massa nya kläder och ett helt badrum fullt med smink, det skulle vara drömmen. Att kunna välja precis vad man känner att ha för färger olika dagar istället för att ta vad man har och sen så va de de. Det är inte riktigt lika roligt då.

Ett sånt här vill jag ha. Det skulle typ vara drömmen!

just nu: Green day - 21Guns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0