för en man som gick till jobbet som om inget hade hänt

Heej, jag vaknade alldeleeeees för tidigt idag. hade ställt väckarn på 11.00 men så vaknar jag 9 ändå. inte bra inte bra.
Och nu börjar det verkligen dra ihop sig här! Jag måste packa duscha packa mera och sen självklart kommer jag glömma något också.
Borås då da, Tåg resan kommer att ta14 timmar så jösses vad jag längtar efter de ( not ) men vi har liggvagn så vi kommer sova typ hela vägen. vi far från umeå 20.58 och är framme 10.52 dagen efter så det är väl skönt det iallafall. Eftersom jag är som jag är ( virrig och klumeduns ) så får anja hålla reda på biljetterna annars tror jag att det kommer bli svårt för mig. haha.

Jag tvivlar ju på att jag kommer skiva när jag är där men man vet ju aldrig. Först funderade jag på att ta med datorn men sen kom jag på att den väger ju en del och jag har inte lust att konka med en as tung väska överallt så det får stanna hemma helt enkelt. Nu blir de laga mat eller nått. hejss

just nu: Lars Winnerbäck - Elegi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0