hey hoe lets go

Godmorgon. nu sitter jag här i min ensamhet och äter från en macka.
Frågan är vad jag ska hitta på idag? Vädret suger så jag har ingen stor lust att vara ute men ja vill heller inte sitta inne hela dagen. Oj oj vilket dilemma.

Ne men jag ska iallafall fara och kolla fotboll sen skulle jag vilja fara och träna men jag tror jag ska vila med det ett tag.
Så det blir väl att bara fara hem efteråt och sen hitta på nått mot kvällen.

Från det ens till det andra så far jag och anja till  göteborg på onsdag och sen vidare till borås. Fatta de är inte ens en vecka kvar,men vi kommer nog ha sjukt kul. Det hoppas jag i allafall. Vi ska träffa några som vi umgicks med på peace&love så det blir nog super. och nu kom pappa hem så nu är ja inte ensam längre, hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0