I hook you up with some poetry.

godmorgon. jag vet verkligen inte varför jag har vaknat så tidigt idag, har till och med hunnit se paradise hotel ju.
Solen lyser och det är inte ett moln på himelen vilket är underbart! jag vill inte tänka på hur få dagar det är kvar tills skolan börjar igen.
Strax ska jag hoppa in i duschen och sen skicka ett sms till moa. Vi ska anmäla oss till danserna idag för det börjar bli lite brottom med det nu.
Sen efter det ska jag ta min cykel och cykla till min älsklings mormor för hon slutar tidigt så det passa ju super bra

Sen har den här sommaren varit den bästa i mitt liv. jag har varit och gjort massa saker istället för att bara sitta hemma i umeå. Peace&love var hur roligt som hells och hade det inte varit för de hade vi aldrig träffat alla underbara människor från borås. Hahah gud vad jag tycker om dom killarna, helt sjukt.

just nu : Hoffmaestro - So You Do [Slimi Jimi Bubby boy]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0