i think i used to have a voice

Godmorgon. Idag - lördag. Pappa fyller år så de blir att fira honom. 47 år ojoj, om 3 år firar vi 70 år haha jag blir 20  och han blir 50 och då är planen att fara utomlands och det hoppas jag verkligen.
Strax ska jag hoppa in i duschen och sen ska ja kanske hjälpa pappa att göra en tårta, det är alltid lika kul, nästan.

Anja ringde just och sa att vi kunde laga sushi hos henne imorgon. AWESOME gur så gött nu längtar jag jätte jätte mycke, hahah efter lite mat. Fast ikväll blir de kräftor också så det blir underbar mat två dagar i rad så nu är ja typ i himelen.
ne nog med strunt prata, nu blir de duschen och fantisera ihop en sminkning. later



just nu: Nine inch nails - Every day is exactly the same



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0