If Everything Could Ever Feel This Real Forever

Jag har bestämt att jag ska försöka lite mer i skolan nu. Iofs har jag sagt så i flera år nu men ja ska verkligen försöka. Och allt känns så stressigt just nu. trafikantutbildningen är mycke och svenskan och jag måste hitta ett jobb och de är snabbt och jag måste hitta en praktikplats och om ja är på praktik hur ska jag då hinna jobba? Jag ska dansa tre gånger i veckan. åh mitt huvud spängs.
Jag blev på jätte dåligt humör i eftermiddag så jag kunde inte sitta hemma. for ut och sprang och efter det gick jag på promenad också. Jag behövde verkligen skaka av mig lite jobbigt så nu känns det lite bätte men jag känner nu hur alla tankar börjar krypa tillbaka. dööööÖ!

Idag var första bageri kursen också. Jag har typ glömt bort vart alla grejer finns för jag hittade ingenting. inte bra inte bra men det kommer nog tillbaka snart igen. Vi gjorde iallafall kanelsnäckor (kanelbullar typ) och vi ska fortsätta med det imrogon också för då har jag en hel dag med bara bak bak och bak så imorgon ska jag vara sliten. finns ingen ork till att fixa håret och jag kanske tillochmed låter min hud vila hel och hållet vi får se.
Nu ska jag fortsätta se So you think you can dance. pussN

just nu: Foo Fighters - Everlong

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du börjar med att ta det lugnt med träningen och styr upp ditt övriga liv, kanske resten ordnar sig också!

2009-08-25 @ 23:24:26
Postat av: alexander

jag har sett dom livee, deruuu

2009-08-26 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0