seize the day

godkväll. gud jag är trött och har ont i huvudet, ingen bra kombination känner ja. Det blev att äta surströmming med mammas jobb idag vilket aldrig är fel för jag tycker de är skit gott, någonting värre är att jag ibland får världens halsbränna så vi ser väl imorgon hur de är, jag har då inte fått det än iallafall.
Skolan idag då. Ingen riktigt skoldag egentligen, började klockan 10 med trafikantutbildning. det enda vi gjorde var att kolla igenom boken lite och sen försäkra oss om att det inte går att lata sig igenom den här kuren utan man måste ligga i annars kommer man inte klara det. HAhah det kändes en aning drygt eftersom jag är så lat när det gäller skolan. men på sätt och vis är det här viktigare känns det som, jag måste ju ta körkortet och alltså måste jag få bra på kursen annars kommer det inte gå som jag tänkt de riktigt.

Efter det hade vi elevhandledar grejs där vi inte gjorde någonting typ. vi pratade lite om fadderdagen vi ska ha för alla 1.or och sen fick vi biljetter till hockey musikalen som är den 5e september. Det blir nog kul, det är tydligen först hockey löven - modo och sen musikal eller tvärt om jag fattar inte  riktigt men va har iallfall fått biljetter för att gå och se den. Om vi ville ha en till biljett så kunde vi bara gå till björklövens kansli och be om en till. Det är väl för dom som vill gå med någon som inte fått biljett antar jag.
Träffade issa idag också. hahah den krabbdansarN har jag inte träffat på hela sommaren och det var så himla roligt att träffa henne igen. Synd bara att hon har gått om så hon går ettan nu för skolan blir så mycke roligare när hon är med för hon är helt sjuk.

AJa jag ska väl gå och se lipstick jungel eller nått för jag har ingen lust att sitta framför datorn mer, det finns ingenting att kolla länge så later, eller godnatt man vet aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0