somnar 07 vaknar igen på natteeeen

Godmorgoon!!! Vaknade för ett tag sen och snart ska jag hoppa in i duschen tror jag.
Dagarna här går så himla fort ja fattar inte! men det är väl förmodligen för att vi gör någonting hela tiden och inte bara sitter framför tv.n och degar som nå svin.
Planer för ikväll? ingen aning , jag vet aldrig vad som händer på kvällarna men de är bara att haka på och se vart man hamnar, inte riktigt så kanske men nästan.

Imorgon blir det iallafall liseberg hela dagen så det blir förmodligen skit kul. efter de stannar vi över natten i göteborg tror ja för att inte behöva fara fram och tillbaka 10 000 ggr. och sen går tåget vid 17 och vi kommer hem vid 07 på onsdag har jag för mig. aja nu ska ja lämna datorna. byeee

just nu: Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0