Tomorrow you'll be gone,gone,gone

Idag på stan. Jag köpte en ny ögonskugga. jag ville ha en riktigt gul men det verkar bara vara make up store som har den jag vill ha så jag får väl lägga ut lite extra nån dag. Istället blev det en grön, har inte testat den än men jag ska göra det snart tror jag. antingen den eller den jag fick från lisa. Ska ut ikväll så det blir nån av dom. Sen köpte jag ett puder också för det som jag hade har jag tappat i gölvet typ två gånger så de va helt trasigt och imorse blev jag less. Jag köpte bara ett billigt från HM men jag var i behov och ville inte riktigt lägga ut massor på en.

Sen skulle jag köpa en tröja från GT hade jag tänkt också men ja självklart ska jag ju glömma de, glömsk som jag är och det är det nog ingen som kan säga någonting annat om inte om slarvig heller för den delen hhaha.  Aja så jag får fara på stan till veckan istället.
Sen när jag for hem skulle det ju självklart regna, Klart det ska göra de när jag ska hem menar jag! ursch.
Nu ska jag gå och lägga på en annan make up. det blir den gröna. Åh jag vill ha en vanlij färgad kajal! ahhah ne nu får jag ge mig. Hare götte
just nu: Milow - You Don't Know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0