And all I want to do is hear your voice. But you're not their

Ne. jag kunde inte städa hela dagen och jag var tvungen att komma ifrån de så jag tog mig en springtur. När jag kom fram till där man kan välja väg valde jag att ta den längre och sen gå en liten bit, jag får så ont i axlarna eller revbenen ibland och då är det inte lika skönt som man hoppats på att de ska va. Men idag gick det någolunda bra, ena axeln ville inte men ja tvingade den helt enkelt.

Mitt rum ser just nu aldeles förjävligt ut och det står lådor och säckar överallt. Inga gardiner har jag heller för mamma ska putsa mina fönster. Då kommer nästa grej. Jag har ena persiener så för att kunna sova måste jag ha mina gardiner. Hur ska jag kunna sova ikväll när solen ska lysa in i mina ögon så fort klockan blir typ 06. Eller vadå skit i om solen lyser, alla väglampor gör så jag inte kan somna heter det så det kommer bli illa.
Fast en bra grej. Vi ska egentligen inte flytta in för än på tisdag men de som bor i lägenheten just nu har typ flyttat ut alla sina saker snart så imorgon bär vi över förhoppningsvis allting så då slipper jag gå naken på skolan på måndag också. hehe

Nu ska jag hoppa in i duschen. hejss

eller btw. varför ser det helt sjukt ut när man ska skriva inläggen? För att göra stora bokstäver trycker man på ett B så ska de inte vara och för att få de kursivt ska man trycka på I. Det är ju helt fel. och om jag ska flytta nått textstycke typ till höger så flyttas allt. jag får snart ett riktigt vredes utbrott!


 
just nu: Atreyu - When two are one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0