The black rain is falling

Tjaa. Någonting jag verkligen älskar är min otroliga tur som ja alltid har (ironi).  Jag börjar tro att jag gjort nått för att förtjäna det ibland. Det är helt sinnes.
Men först bara sumera dagen lite. For till skolan, Vi hade bageri hela dagen idag och min lärare tyckte att jag skulle kämpa lite extra idag så ja. Jag fick göra "nyttiga baguetter" helt själv. Hur drygt som hellst att först stå och väga upp allt och sen ska jag rulla varje lite bit deg till små bollar vilket blev typ säkert mer än 80 stycken. Som tur fick jag hjälp av lisa och ida efter ett tag.
Sen så när jag gick och vilade för mina fötter skrek verkligen så kom hasse (min lärare) och satte mig i mer arbete. Jag skulle hålla koll på ugnen så medans alla åt fick jag ibland springa upp för att stänga av den och ta ut bullar.
Sen efter de hörde jag bara. eve! paketera, eve, ta ut bullar, eve eve eve. Fy.

Sen till oturen då.! Efter middag kände jag att jag ska ut på en promenad så jag går upp till pappa och det är så skönt men musiken i öronen och skön luft. Jag gick upp till pappa för att fixa lite annan musik och hitta mitt skolkort. Så sen är det alltid mycke roligare att gå två så pappa går med på att gå med mig en bit. När vi kommer ut har det börjat små regna men det är ju bara skönt tänkte jag.
Hahah det fick jag snabbt ta tillbaka när de började ösa ner och jag kunde typ inte se vart jag gick för allt vatten i ögonen. Jag tycker lite synd om min pappa faktiskt som tvingades gå tillbaka den vägen sen också men men. Jackan är nu blöt,byxorna är blöta, t-shirten är blöt, skorna är blöta, sockarna är blöta och till och med bh,n är blöt helt sinnessjukt. Det är min vanliga tur då. Jag skulle egentligen iväg och köpa frukt men jag känner inte att jag vill gå någonstans just nu så mamma lovade att köpa innan hon kommer hem så. aja nu sätter jag mig vid tv,n hejddåå

tycker min låt just nu passar ganska bra.
just nu: Ozzy Osbourne - Black Rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0