When you came in the air went out.

Hej, Gud idag är jag bara trött och seg, en riktig söndag helt enkelt.
Igår blev det först "festival" på lovevallen och sen efter det for vi vidare till östermalm på en fest där.
Det var väl roligt från och till får jag väl säga. Efter det for jag och eve till subway och chillade, depp musiken spelades på hög nivå och stämningen blev ju bara värre hahah.
Så lite kort om den kvällen då.

Jag har aldrig någonting vettigt att skriva nu för tiden vilket är värdelöst. Men på onsdag kväll bär tåget av till göteborg så då hoppas jag väl sen att jag har lite mer att skiva och visa.  Nu ska jag kolla om avsnitt 7 har kommit upp av true blood så later

just nu: Jace Everett - Bad Things




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0