With your face down to the floor





Skolfoto idag. Känner verkligen som jag blev as ful men nu fick det bli så iallafall.
Fixade en biljett till till hockeymusikalen så jag ska ta med mig min bror tänkte jag.Synd bara att biljetterna ska hämtas ut senare imorgon och jag glömde att göra det idag så jag måste fara till skolan på min lediga dag för att fixa de. Iofs kan det vara bra för jag måste gå till biblioteket och låna massa böcker och eftersom jag har läxa till på måndag är det nog bra om ja lånar boken också.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer men nått kul hoppas jag då på. Eller så tar jag bara en lång promenad. bara det inte börjar regna igen för då blir jag en aning besviken, det kanske blir att springa istället de är mycket skönare he-he.

just nu: Crashdïet - In the raw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0