Either half-full or half-empty

Snöstorm!. Igår va jag på stan med lisa. Köpte en sticketröja från gina ( som typ alla har men ja kände att ja va tvungen). Sen mot kvällen träffade jag karl-e för en fika och vi pratade en massa tjejsnack som vi inte gjort på ett tag så det va som mycke som hänt som vi va tvungen att ta ikapp.
Sen for vi till gab och spelade spel. Jag och eve förlorade så jävla fett men inga tårar här inte. Däremot höll de på komma tårar från mig när ja skulle gå hem. Klockan va typ 03.15 kanske och de snöade och blåste hur mycke som hellst så de kändes som att mitt ansikte skulle gå i 1000 bitar. inte nice.
Sen nu när ja vaknade så kollade ja ut genom fönstret och då snöar det som aldrig förr! man ser nästan inte bilarna på parkeringen av all snö. kolla bara!
eveelinas.blogg.se
just nu: Chris Rice -Lemonade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0