i´ll die for you

godmorgon. Det här är en slö dag, typ som söndagar fast det är tisdag idag. Igår var jag med tjejerna och bowlade. Det måste ju ha varit evigheter sen jag spelade men det gick helt okej, med tanke på att jag spelat en del förut så.
Idag ska jag färga håret på mormor och sen fara och sola med lisa så vi har fin färg till torsdag!! :}
sminket blev enkelt idag men lite mer lyster än vanligt. hare gött

just btw. orsaken till att jag inte skriver på alla sminkningar vilka skuggor jag använt beror på att jag inte vet själv vad dom heter. så idag t.ex. blir det en sån gång.
evelina nordlund

just nu: bryan adams - (everything i do) i do it for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0