If you're dreaming, are you dreaming of me?

I Går var tjejerna hos mig. Jag och tove käkade pizza, anja åt soppa eftersom hon just piercat tungan och sen kom gabbi och eve. Vi gjorde inget speciellt. Spelade kort ,pratade & lyssnade på musik. Vi hade bara mysigt helt enkelt.
(Litet smakprov på mitt hår längre ner)
evelina nordlund
haha jag gillar att ja har bra koll på mina ögon iaf, haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort allt smink som jag gått med idag och sen göra en tidig kväll. Först kolla paradise hotel och sen sova så tiden går fort. godnatttttt

just nu: Blue October - calling you

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah men shyrre du är som la ut den där bilden då biiiiiitch

2009-12-07 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0