Lät du henne komma närmre?

Tjaa. ingen updatering igår men jag hade massa annat att göra. Jag gick på stan och julshoppade lite med paula. Det blev bland annat en ny töjstav som är den sista och sen en tunnel jag ska ha sen när det blivit fint. Sen köpte jag också en ny ögonskugga från mus som jaf faktiskt är riktigt nöjd, den hade fått vara en lite mer brun nyans men det blev bra ändå så jag tror jag ska köra på den till nyår och sen nån eyedust, det kommer bli awesome tror ja.
Sen ska jag på vårdcentralen idag för det blev en liten tokig grej på stan igår. Ingen big deal men ja vill inte att folk ska jaga upp sig i onödan ( tex mormor ) hehe så därför tänkte ja inte skriva om det för än ja varit och kollat upp de. Nu ska jag sova ett tag tror ja. later guys


Kommentarer
Postat av: eva-JJ

fan vad king att du köpte en sån där ändå:D de är ju snyggast!

2009-12-22 @ 15:13:02
Postat av: anjooooo

HALLA evelina vad har hant?

du far smsa mig och beratta.... varfor ar du inte inne pa facebook nar jag ar det? dumma dig

2009-12-25 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0